'رضا قراء ' سه شنبه شب در آیین استقبالش در بدو ورود به زادگاهش شهرستان آمل به خبرنگار ایرنا افزود: تیم ایران با کسب مقام سومی در جام قهرمانان والیبال جهان، بار دیگر خود را به عنوان یک مدعی در والیبال دنیا معرفی کرد و نشان داد تیم کشورمان می تواند حتی به عنوانی بهتر از ششمی که سال گذشته در مسابقات لیگ جهانی کسب کرده بود، برسد.
وی ادامه داد: تیم ایران به واقع یک تیم بود و کادر فنی و بازیکنان، مزد این همکاری را با کسب عنوان سومی و مدال برنز که برای کشور و والیبال ایران بسیار اهمیت دارد، گرفتند.
ملی پوش والیبال ایران، ادامه داد: کسب مدال برنز و عنوان سومی تیم ایران در این مسابقات و نیز حضور متوالی ایران طی سال های اخیر در مسابقات لیگ جهانی والیبال، تجربه خوبی بوده و تیم آبدیده شده است.
قراء، با بیان اینکه کسب عنوان سومی و مدال برنز جام قهرمانان در راستای شرکت موفق در لیگ جهانی است، افزود: ملی پوشان از این رقابت ها یاد گرفتند که می توانند به روی سکو بروند.
وی درباره عملکرد بازیکنان تیم ملی در این مسابقات نیز گفت: ملی پوشان ایران در پست های خود از بهترین های حال حاضر دنیا هستند و با تلاش کادرفنی و بازیکنان توانستیم به عنوان سومی و کسب مدال برنز برسیم.
عضو تیم ملی والیبال ایران، با بیان اینکه این مسابقات با سطح بسیار بالایی برگزار شد، افزود: باتلاش بازیکنان و دعای خیر مردم کشور عزیزمان، تیم ملی مقام سوم را در ژاپن به دست آورد.
قراء اضافه کرد، بازیکنان تیم ملی در این مسابقات با تمرین های زیاد و آمادگی بدنی بالا حضورداشتند ودر آینده نیز تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در مسابقات دیگر حائز رتبه شویم و انتظارات مردم برآورده شود.
تیم ملی والیبال ایران در مسابقات جام قهرمانان والیبال جهان در کشور ژاپن، با 4 پیروزی و ٩ امتیاز مقام سوم جام قهرمانان قاره ها و نخستین مدال جهانی خود را درتاریخ این رشته ورزشی کسب کرد.
مردم ورزش دوست شهرستان آمل سه شنبه شب از رضاقراء در بدو ورود به این شهرستان به گرمی استقبال کردند.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشا ردهنده: محسن حسن نیا
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.