به گزارش خبرنگار ایرنا ، در جریان این رقابت ها و در یکی از مهمترین مسابقات هفته چهاردهم، تیم های فوتبال جوانان شهرداری ماسال و شهدای نویر بندرانزلی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم فوتبال جوانان شهدای نویر بندرانزلی با نتیجه 2 بر یک حریف خود را شکست داد.
تیم شهدای نویر انزلی که پس از تیم بنادر و دریانوردی انزلی در مکان دوم جدول قرار داشت، با پیروزی در این دیدار و با توجه به عدم برگزاری مسابقه بنادر و دریانوردی، این تیم با برتری برابر شهرداری ماسال به صدر جدول صعود کرد.
همچین در دیگر بازی های برگزار شده از هفته چهاردهم این رقابت ها، تیم فوتبال جوانان شهرداری رشت با نتیجه یک بر صفر ملوان جوان رشت را مغلوب کرد و بازی تیم های فوتبال سپیدرود و ایرانمهر رشت با نتیجه مساوی 2 بر 2 خاتمه یافت تا تیم سپیدرود با این تساوی نتواند به صدر جدول صعود کند.
در سایر دیدارهای برگزار شده این رقابت ها نیز ، تیم فوتبال جوانان سرخپوشان لاهیجان با سه گل برابر شهرداری فومن به برتری رسید و تیم فوتبال جوانان شهرداری تولمشهر با نتیجه 2 بر صفر تیم سرخپوشان رشت را مغلوب کرد.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتبال شهدای نویر بندرانزلی با کسب 32 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، تیم های سپیدرود رشت و بنادر و دریانوردی بندرانزلی با کسب 29 امتیاز در رتبه های بعدی و تیم شهرداری رشت نیز با کسب 28 امتیاز در مکان چهارم جدول قرار دارند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر جوانان باشگاه های استان گیلان ، 12 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.