به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال جوانان نصر رشت عصر شنبه از هفته هشتم این مسابقات با نتیجه چهار بر یک برابر تیم فوتبال جوانان ملوان جوان رشت به برتری دست یافت.
در این مسابقه به میزبانی تیم ملوان جوان در رشت، این تیم بازی ضعیفی را از خود به نمایش گذاشت اما در نقطه مقابل تیم فوتبال جوانان نصر رشت بر بازی تسلط کاملی داشت و با استفاده مناسب از فرصت های به دست آمده ، با به ثمر رساندن چهار گل و فقط دریافت یک گل به برتری رسید تا علاوه بر کسب هر سه امتیاز این بازی، پرگل ترین دیدار این هفته را رقم بزند.
همچنین در دیگر بازی های برگزار شده از هفته هشتم رقابت های فوتبال لیگ جوانان استان گیلان، تیم فوتبال شهرداری فومن با نتیجه 2 بر یک شهرداری تولمشهر را شکست داد و تیم فوتبال جوانان شهرداری رشت با نتیجه یک بر صفر تیم کیانمهر رشت را مغلوب کرد.
در دیگر بازی برگزار شده این رقابت ها نیز ، تیم های فوتبال جوانان شهدای نویر انزلی و سرخپوشان رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم شهدای نویر انزلی با نتیجه سه بر صفر حریفش را شکست داد تا به صدر جدول این مسابقات نزدیک تر شود و در دیگر دیدار انجام شده ، بازی تیم های فوتبال جوانان شهرداری ماسال و بنادر و دریانوردی انزلی با نتیجه مساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.
اما در آخرین و حساس ترین بازی هفته هشتم رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان گیلان ، تیم های سرخپوشان لاهیجان و سپیدرود رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال جوانان سرخپوشان لاهیجان با نتیجه 2 بر صفر حریفش را شکست داد.
در جدول رده بندی این رقابت ها و تا پایان هفته هشتم ، تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت با کسب 19 امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد، تیم جوانان شهدای نویر بندرانزلی با کسب 18 امتیاز دوم است، تیم های فوتبال جوانان بنادر و دریانوردی انزلی و سرخپوشان لاهیجان نیز با کسب 16 امتیاز به ترتیب در مکان های سوم و چهارم قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان استان گیلان ، 12 تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.