به گزارش خبرنگار ایرنا کاظم دلخوش اباتری عصر دوشنبه در عصر دوشنبه در نشست مشترک مسئولان شهرستان های فومن و صومعه سرا ، از هماهنگی و کسب مجوز برای تهیه 147 تیر برق از وزارت نیرو برای نصب از پمپ بنزین فومن تا کسماء خبر داد که این روند تا شهر پونل ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به چهار بانده شدن مسیر فومن به صومعه سرا، به الزامات انجام مطالعات لازم، دریافت اعتبارات بیشتر و هماهنگی در سطوح ملی با مراجع مربوطه اشاره کرد و افزود: طرح نیازمندی های فومن و صومعه سرا در خصوص مسیر دو شهرستان، ذیل عنوان ردیف های بودجه مرتبط با تعریض و بهسازی، قادر به پاسخ به مطالبات دو شهرستان خواهد شد.
دلخوش با اشاره به لزوم هماهنگی و همکاری در مبحث دیواره گذاری رودخانه ها، پیشنهاد اقدام مشترک دو شهرستان در این خصوص را مطرح کرد.
نماینده صومعه سرا با تأکید بر لزوم تجهیز ادارات راهداری شهرستان ها، پاسخدهی و عملکرد بهتر این ادارات را در زمان وقوع بحران از نتایج قطعی تجهیز این ادارات در آینده دانست.
وی همچنین با اشاره به ساماندهی رودخانه ها و بحث حساس برداشت شن و ماسه، اقدام شهرستان فومن در تهاتر با پیمانکاران را مورد تأیید قرار داد و افزود: این اقدام در شهرستان صومعه سرا نیز در حال انجام است و آماده همکاری بیشتر در این خصوص با شهرستان فومن است.
علی فتح الهی فرماندار شهرستان صومعه سرا نیز در سخنانی ، با استقبال از ایده طرح های مشترک عمرانی بین دو شهرستان، فرصت همکاری مشترک بین فومن و صومعه سرا را مورد توجه قرار داد.
وی با اشاره به اهمیت بحث تزئین و جذاب کردن پل ها و سازه های عمرانی، توجه به امور بصری و تغییرات هنرمندانه در سازه های درون شهری و برون شهری را امری بایسته دانست که موجب جذب گردشگر خواهد شد.
فرماندار صومعه سرا با تأکید بر اینکه انجام کار مطالعاتی برای پیشنهادات مطرح شده در این جلسه موجب تسریع در تحقق آنان خواهد شد، از آمادگی خود برای اجرای این پروژه ها با استفاده از اعتبارات تعیین شده در کمیته های برنامه ریزی این دو شهرستان خبر داد.
شهرستان های فومن و صومعه سرا در غرب استان گیلان قرار دارند.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.