به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد احمدی عصر روز دوشنبه در جلسه کمیته توزیع آب کشاورزی شهرستان رشت اظهار داشت: اداره برق بایستی در بخش قطعی برق مدیریت بهتری داشته باشد تا وسایل برقی مردم آسیب نبیند.
وی با انتقاد از عدم حضور دو مدیر گیلان در جلسه امروز فرمانداری رشت با وجود دعوت از آنها افزود: مدیرعامل برق و مدیرکل شیلات استان در این جلسه دعوت شدند اما حضور ندارند که این نشان از مظلومیت شهرستان رشت است.
احمدی با تاکید بر این مطلب که مدیران بایستی پاسخگو باشند، خاطرنشان کرد: برق کارخانجات را بدون اطلاع به فرماندار قطع می کنند که در این باره رئیس اداره برق نتوانست پاسخ بنده را بدهد.
فرماندار شهرستان رشت با بیان این که امروز بیش از هر زمانی به همدلی و کمک همدیگر نیازمندیم ، تصریح کرد: همه بایستی به یکدیگر کمک کنیم تا کارها به خوبی پیش رود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر ضرورت توجه به بخش کشاورزی و قابلیت بی نظیر شهرستان رشت در این حوزه اضافه کرد: شش ماه فریاد می زنم شورای کشاورزی، اما کسی به فریاد ما نمی رسد که البته قول هایی در این باره داده اند.
وی با بیان این که شورای کشاورزی بایستی هر چه سریعتر تشکیل شود، گفت: جهاد کشاورزی بایستی برنامه ها در حوزه خود را تبیین کند، این که نگذاریم زمین های زراعی تبدیل به کاربری های غیرکشاورزی شود، حائز اهمیت است بایستی برنامه های منسجم و منظمی در این بخش داشته باشیم.

رئیس اداره تحقیقات هواشناسی استان گیلان نیز در این جلسه در سخنانی بیان داشت: شرایط گرم و مرطوب تا پنجشنبه هفته جاری ادامه دارد و انتظار داریم که از روز جمعه شرایط تغییر کند.
حسین عابد با بیان این که امروز دوشنبه پیک گرما در استان گیلان است، خاطر نشان کرد: در این هوای گرم افراد مسن و کودکان بایستی حتی الامکان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.
بر اساس اخطاریه هواشناسی شنبه گذشته گرمای هوا در گیلان طی روزهای پیش رو به 41 تا 42 درجه سانتی گراد هم می رسد. در این اخطاریه تا چهارشنبه هفته جاری بیشینه دمای هوا در نواحی جلگه ای بین 34 تا 39 درجه سلسیوس و در نواحی جنوبی استان بین 37 تا 42 درجه سلسیوس پیش بینی شده است.
شهرستان رشت با شش بخش ، 293 روستا و 18 دهستان، دارای 930 هزار نفر جمعیت است که 60درصد آنها شهری و 40 درصد روستایی هستند.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.