شش پروژه زیربنایی در بخش توزیع و فوق توزیع شرکت برق منطقه‌ای استان گیلان همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۶۰۲ میلیارد ریال با حضور وزیر نیرو و استاندار گیلان به صورت همزمان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری در این آیین که در رشت برگزار شد، توسعه بخش‌های مختلف کشاورزی، گردشگری، صنعت و تجارت استان را نیازمند زیرساخت‌های لازم در حوزه آب و برق‌‌‌‌‌رسانی دانست و گفت: ان‌شاءالله با حضور وزیر نیرو و اتخاذ تصمیمات لازم شاهد توسعه خدمات‌‌‌‌‌رسانی در حوزه آب، برق و کاهش مشکلات این بخش در سال‌های آتی باشیم.

وی با اشاره به متقاضیان قابل توجه در بخش صنایع سازگار با اقلیم استان اظهار داشت: با وجود محدودیت‌‌‌‌‌ها در برق‌‌‌رسانی در مواردی با خطرپذیری، برق مورد نیاز صنایع تامین شود.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: ان‌شاءالله با حمایت‌‌‌های وزارت نیرو بتوانیم برق مورد نیاز صنایع در حال توسعه و جدیدالاحداث استان را تأمین کنیم.

سالاری خواستار برگزاری نشست اختصاصی وزیر نیرو با مدیران ذیربط استانی شد و تصریح کرد: امیدواریم در این نشست با ارائه گزارشی از نیازهای اولویت‌بندی‌‌‌شده استان که در قالب برنامه راهبردی پنج ساله با برش یک ساله استخراج شده و بیان ضرورت‌ها شاهد حمایت‌ و اتخاذ تصمیمات لازم در توسعه خدماترسانی در حوزه برق و آبرسانی استان باشیم.

گفتنی است پروژه‌‌‌های پست ۶۳ و ۲۰ کیلوولت توحید گلسار و اتصالات مربوطه و افزایش ظرفیت بخش انتقال پست و افزایش ظرفیت بخش فوق توزیع پست آستارا، افزایش ظرفیت ترانس‌‌‌های پست لاهیجان، پست سیار ۶۳ و ۲۰ کیلوولت مستقر در پست شهید رحیم‌‌آبادی کلاچای و خط ۶۳ کیلوولت رشت شمالی - قلی‌‌‌پور در شهرستان‌‌های رشت، آستارا، لاهیجان و کلاچای از توابع رودسر طرح‌‌‌هایی هستند که با حضور وزیر نیرو و استاندار گیلان به بهره‌‌برداری رسید.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.