به گزارش خبرنگار ایرنا مصطفی سالاری عصر دوشنبه در مراسم افتتاح شش پروژه زیربنایی در بخش انتقال و فوق توزیع شرکت برق منطقه ای استان در رشت، توسعه بخش‌های مختلف کشاورزی، گردشگری، صنعت و تجارت استان را نیازمند زیر ساخت‌های لازم در حوزه آب و برق رسانی دانست.
وی با اشاره به متقاضیان قابل توجه در بخش صنایع سازگار با اقلیم استان اظهار داشت: با وجود محدودیت‌ ها در برق رسانی در مواردی با خطرپذیری، برق مورد نیاز صنایع تامین شد.
استاندار گیلان ادامه داد: با حمایت های وزارت نیرو می توانیم برق مورد نیاز صنایع در حال توسعه و تازه ساخت استان را تأمین کنیم.
سالاری خواستار برگزاری نشست اختصاصی وزیر نیرو با مدیران ذیربط استانی شد و افزود: امیدواریم در این نشست با ارائه گزارشی از نیازهای اولویت‌بندی شده استان که در قالب برنامه راهبردی پنج ساله با برش یک ساله استخراج شده و بیان ضرورت‌ها ، شاهد حمایت‌ و اتخاذ تصمیمات لازم در توسعه خدمات رسانی در حوزه برق و آبرسانی استان باشیم.
پروژه های پست 63 و 20 کیلوولت توحید گلسار و اتصالات مربوطه و افزایش ظرفیت بخش انتقال پست و افزایش ظرفیت بخش فوق توزیع پست آستارا، افزایش ظرفیت ترانس های پست لاهیجان ، پست سیار 63 و 20 کیلو ولت مستقر در پست شهید رحیم آبادی کلاچای و خط 63 کیلوولت رشت شمالی - قلی پور در شهرستان های رشت، آستارا، لاهیجان و کلاچای از توابع رودسر طرح هایی بودند که با حضور وزیر نیرو و استاندار گیلان به بهره برداری رسید.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.