به گزارش خبرنگار ایرنا؛ کامبیز لقمانی مقدم عصر دوشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی آستارا در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: برخی از طرحهای دولتی با وجود پیگیری های دستگاه های اجرایی در آستارا به نتیجه نرسیده است و واگذاری طرح ها به بخش خصوصی باید در اولویت باشد.
وی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی آستارا عناوین طرح های قابل افتتاح را تا آغاز دهه فجر به فرمانداری اعلام کنند و در دهه فجر امسال استخر شنا و یکی از مدارس در حال ساخت این شهرستان باید به بهره برداری برسد.
وی بیان کرد: برخی از مدارس آستارا وضعیت فرسوده ای دارند و در مکان های نامناسبی ساخته شده اند و امیدواریم آموزش و پرورش نسبت به بازسازی این مدارس در مناطق روستایی اقدام کنند.
لقمانی مقدم خاطرنشان کرد: در سال جاری 170 میلیارد ریال اعتبار برای طرح های عمرانی آستارا تصویب شده و تاکنون 50 درصد این اعتبار اختصاص یافته است و دستگاه های اجرایی نسبت به جذب این اعتبار همت کنند.
وی ادامه داد: برای سال آینده طرح عمرانی جدیدی در دستور کار نیست و اولویت با تکمیل طرح هایی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد است.
ایرج شیارکار مدیر جهاد کشاورزی آستارا هم گفت: 200 میلیون ریال اعتبار برای تجهیز چاه های عمیق اراضی کشاورزی این شهرستان اختصاص یافته ولی این اعتبار ناکافی است.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.
7105 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.