مدیر منطقه یک شهرداری رشت از ترمیم و مرمت نوارهای حفاری با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، ناصر عطایی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به رغم تمام محدودیتهای موجود، عملیات عمرانی در منطقه یک شهرداری با جدیت پیگیری شده است.

شهردار منطقه یک رشت اظهار کرد: شهرداری منطقه یک آسفالت نوارهای حفاری را با هدف بهبود وضعیت تردد خودروها و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری در دستور کار خود قرار داده است

وی با اشاره به میزان اعتبار این پروژه گفت: آسفالت و ترمیم نوارهای‌حفاری معابر با صرف حدود بیست میلیارد ریال انجام خواهد شد.

مدیر شهرداری منطقه یک رشت با اشاره به لکه‌گیری معابر محلات نواحی این منطقه، تصریح کرد: عملیات مرمت و لکه گیری آسفالت در محلات نواحی سه گانه این منطقه به منظور ارتقاء کیفی و بهسازی معابر با اعتباری بالغ بر ۱۵میلیارد ریال به صورت مجزا برای هر ناحیه انجام خواهد گرفت

وی تمام تلاش مدیریت شهری را افزایش کیفیت آسفالت و توجه ویژه به آن دانست و گفت: یکی از دلایل نامناسب بودن آسفالت‌ها غلتک زدن در دمای پایین، قیرپاشی ناکافی و نامناسب و عدم روسازی و طراحی مهندسی است و خواستار رفع آن از طریق حل مشکل وجود چاله‌ها، ترک‌های ناشی از خستگی و نشست موضعی آسفالت و ترک های طولی و عرضی در سطح منطقه هستیم.
عطایی افزود: آسفالت مناسب خیابان‌ها و معابر شهر یکی از خواسته شهروندان از شهرداری است، اما گاه معابر به دلیل حفاری دستگاه های مختلف دچار آسیب می شوند.

وی در پایان رضایتمندی شهروندان را سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری برشمرد و ادامه داد : تلاش می شود تا با جلوگیری از کنده کاری‌های بی‌جا و مدیریت حفاری‌های اجتناب ناپذیر، از تخریب آسفالت خیابان‌ها و معابر عمومی جلوگیری شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.