مراسم اتمام بهسازی، تجهیز و بازپیرایی گلپارک گلسار واقع در خیابان ۱۱۸، با حضور شهردار رشت و جمعی از مدیران شهرداری رشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مسعود نصرتی با اشاره به اینکه گلپارک گلسار واقع در خیابان ۱۱۸ یک پارک محلی است، اظهار داشت: پارک ۱۱۸ گلسار ۳۲۸۷ متر مربع وسعت دارد و مبلمان این پارک براساس نیاز یک پارک محلی طراحی و جانمایی شده است.

وی هزینه بازپیرایی پارک ۱۱۸ گلسار را حدود ۵۲۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این پارک شامل ۱۰ نیمکت دورگرد،۵ نیمکت معمولی، ۱۸ سطل زباله، دو میز شطرنج، یک ست ورزشی و یک عدد آبخوری است.

شهردار رشت با اشاره به اینکه در بودجه سال ۹۷ شهرداری ۵ میلیارد تومان برای احداث پارک‌های محلی درنظر گرفته شده، مطرح کرد: تا پایان امسال در هر منطقه دو پارک محلی احداث شده و در مجموع ۱۰ پارک محلی راه‌اندازی خواهد شد.

نصرتی با اشاره به اینکه علاوه بر پارک‌های محلی احداث پارک‌هایی با مقیاس شهری و فرامنطقه‌ای در دستور کار قرار داده‌ایم، بیان داشت: احداث پارک ۴۵۰ هکتاری لاکان و پارک ۱۲۴۳ هکتاری سراوان در برنامه شهرداری رشت قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران مناسب نیز برای پارک‌های لاکان و سراوان اعلام آمادگی کرده‌اند، اعلام داشت: سرمایه‌گذار پارک لاکان در مرحله عقد قرارداد قرار دارد و تفاهم‌نامه اولیه با سرمایه‌گذار پارک سراوان منعقد شده است.

شهردار رشت خاطرنشان کرد: امیدواریم با بهره‌برداری پارک‌های سراوان و لاکان در مقیاس منطقه‌ای و فرامنطقه ای سرانه فضای سبز رشت افزایش یافته و از سایر شهرهای کشور بیشتر شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.