نامزد اصلاح‌طلب شهرداری اردبیل گفت: پاکدستی را به شهرداری بازمی‌گردانم و از نیروهای متخصص و متعهد در مدیریت‌های شهرداری استفاده خواهم کرد.

عوض علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه پاکدستی را به شهرداری بازمی‌گردانم، گفت: با استفاده از نیروهای متخصص و متعهد در مدیریت‌ها، در طول شبانه‌روز با ارائه خدمات شهری، شادابی را به همشهریان هدیه خواهد کرد.

وی با اشاره به اقدامات جاری شهرداری در حوزه‌های مختلف، افزود: تدوین برنامه چهار ساله با برش‌های سالانه و ماهانه برای هریک از حوزه‌ها و سازمان‌ها و واحدهای تابعه با مبنا قرار دادن ارتقای کیفی و کمی خدمات، اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در مجموعه شهرداری و کاهش هزینه‌های ضروری، حذف هزینه‌های زاید و همچنین افزایش منابع درآمدی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

علیپور همچنین شناسایی در پروژه خاص که موجب ارتقای رتبه شهر شود و برنامه‌ریزی و سازماندهی برای اجرایی شدن آن را از مهمترین برنامه‌های خود عنوان کرد.

کاندیدای شهرداری اردبیل با اشاره به ایجاد سیستم سرمایه‌گذاری، تصریح کرد: اجرایی نمودن مدل جدید ٧-۴-١ به عنوان جدیدترین سیستم سرمایه‌گذاری در کشور، تغییر نگرش‌های درون سازمانی و برون سازمانی، ایجاد چهار زیرساخت قانونی، ساختاری، فرآیندی و فرهنگی، هفت گام اجرایی مطالعات، تهیه بسته‌های مشارکتی، اخذ مجوزهای درون‌سازمانی و برون سازمانی، بازاریابی‌ملی و بین‌المللی، فراخوان و تشریفات واگذاری، انعقاد قراردادهای سرمایه‌گذاری و نهایتا نظارت عالیه مالی و فنی بر پروژه‌های در دست اجرا از جمله این روش‌ها هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.