به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی آستارا افزود: مدیریت همایش پیاده روی اربعین، فقط مختص دولت نیست و مردم نیز در آن نقش پر رنگی دارند و ملت عراق نیز، عاشقانه به زائران کربلا خدمت می کنند.
وی بیان کرد: استکبار ستیزی، شهادت طلبی و وحدت مسلمانان بزرگترین پیام همایش پیاده روی اربعین است و با وجود تلاش دشمن برای ایجاد تفرقه، سال به سال به شمار شرکت کنندگان این همایش حماسی مسلمانان افزوده می شود.
خطیب جمعه آستارا حمله تروریستی و ربوده شدن 14 مرزبان و بسیجی در میرجاوه را تلاش دشمن برای ناامن جلوه دادن مرز دانست و آزادی ربوده شدگان و برخورد قاطع با تروریست ها را مطالبه جدی مردم از مسئولان اعلام کرد.
حافظ نیا ادامه داد: امنیت این مرز و بوم، خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید نیروهای مسلح، با هوشمندی بیشتر از آن حفاظت کنند.
امام جمعه آستارا با اشاره به تاکیدات صریح رهبر معظم انقلاب اسلامی برای رفع مشکلات اقتصادی، گفت: برطرف کردن مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم به تصمیم های کلان و قاطع مسئولان نیاز دارد و برنامه های کوتاه مدت و تصمیم های مقطعی و فرمایشی گره گشا نخواهد بود.
وی افزود: در شرایطی که دشمن خواب ضربه به نظام اسلامی را می بیند و البته هرگز به این آرزوی محال نخواهد رسید؛ مقام معظم رهبری با تدوین دورنمای توسعه 50 ساله تمدن اسلامی - ایرانی، عزم راسخ نظام و ملت را برای ایستادگی در برابر دشمن و ساختن ایرانی هر چه آبادتر و مقتدر تر نشان دادند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.