حسین شرافتی راد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به مناسبت هفته وحدت افزود: هفته وحدت فرصتی مناسب برای شادمانی مسلمانان به برکت تولد نبی مکرم اسلام است. باید تمامی مسلمانان برای تحکیم وحدت تلاش کنند زیرا ایجاد و تقویت وحدت باعث عزت مسلمانان در سطح جهان می شود.
وی ادامه داد: موضع گیریها و رهنمودهای هوشمندانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره عاملی مهم در خنثی سازی توطئه های دشمنان در ایجاد تفرقه در بین مذاهب مختلف بوده است که باید تلاش شود این رهنمودها سرلوحه کار همگان قرار گیرد.
فرماندار تایباد وحدت تنها را پیروزی و موفقیت جهان اسلام در شرایط کنونی توصیف و بیان کرد: تروریسم معضل اساسی و وحدت نیاز اصلی جهان اسلام است و دشمنان اسلام و استکبار سعی دارد با ایجاد گروههای مختلف و ایجاد اختلاف میان مسلمانان وحدت و یکپارچگی را از بین ببرد.
وی گفت: وحدت شیعه و سنی در ایران اسلامی خاری در چشم دشمنان این مرزو بوم است و مردم متدین کشورمان هم با علم به این موضوع از هیچ تلاشی برای تحکیم هر چه بیشتر وحدت فروگذار نمی کنند. قطعا پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی در سایه وحدت، همدلی و امنیت محقق شده است.
تایباد در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
خبرنگار: علی اصلاحی نصرآبادی **انتشار: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.