به گزارش ایرنا، فریدون همتی شامگاه پنجشنبه در همایش «عمل در سایه وحدت» در قشم افزود: انسجام و اتحاد جامعه اسلامی باعث ایجاد یک فرهنگ عمومی در برابر دشمنان اسلام می شود و در حال حاضر محور این وحدت جمهوری اسلامی ایران است.
ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا پس از ماه ها کش و قوس بر سر اعلان تصمیم کاخ سفید در مورد به رسمیت شناختن پایتختی بیت المقدس برای رژیم صهیونیستی، بعدازظهر روز چهارشنبه پانزدهم آذرماه، دستورالعمل انتقال سفارت این کشور از تل آویو به بیت المقدس را امضا کرد.
استاندار هرمزگان در ادامه تصریح کرد: امام خمینی (ره) با نگاه عمیق خود از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی را حامی و پشتیبان مردم مظلوم فلسطین در برابر استکبار معرفی کرد.
همتی افزود: امروز مردم ایران در کنار ملت های سوریه، عراق، یمن، فلسطین و لبنان قرار دارند که این امر موجب ایجاد وحدت در میان مردم این ملت ها شده است و همین وحدت موجب خنثی شدن توطئه دشمنان در منطقه و از بین رفتن داعش و گروه های تکفیری شد.
وی ادامه داد: شکست انقلاب در برخی کشورهای مسلمان به دلیل نبود محور رهبری و بهره نگرفتن ملت ها از تجربه انقلاب اسلامی ایران بود که آمریکا توانست انقلاب ها را به سمت منافع خود در منطقه منحرف کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیروزی انقلاب در جنگ گفت: تحریم های ظالمانه در حوزه اقتصاد برای ضربه زدن به نظام صورت گرفته بود اما این دوران نیز در سایه وحدت، همبستگی و هوشیاری تمام اقوام و مذاهب و تبعیت از مقام معظم رهبری با سربلندی ایران اسلامی پشت سر گذاشته شد.
استاندار هرمزگان ادامه داد: امروز در سایه رهبر معظم انقلاب و همبستگی اقوام و مذاهب در کشور، هیچ تصمیمی در منطقه اجرا نمی شود مگر آن که نظر جمهوری اسلامی ایران در آن لحاظ شده باشد.
همتی به مشارکت بالای 70 درصدی مردم در انتخابات اشاره و تصریح کرد: مردم خود را صاحب انقلاب می‌دانند و برای ساختن کشور و رفع مشکلات تلاش می کنند تا ایرانی آباد ایجاد شود.
وی یاد آور شد: استان هرمزگان سرزمین استعداد هاست و به جرأت می توان گفت این استان بیش از نیمی از استان های کشور استعداد، توانایی و ظرفیت دارد.
7500 /6048
خبرنگار: حسین آزادمنجیری ** انتشار : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.