به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام محمد صادق ایران عقیده در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرانزلی با اشاره به اینکه استکبار جهانی با اساس اسلام مشکل دارد، اظهار کرد: کشورهای اسلامی با اتحاد با یکدیگر، باید با تمام توان در برابر آمریکا و اسرائیل مقابله کنند تا اسرائیل از صفحه روزگار محو شود.
وی با تاکید بر اینکه آمریکا به دنبال ایجاد تنش در منطقه است، افزود: تشکیل داعش و حمایت همه جانبه از آن از یکسو و حمایت از رژیم کودک کش اسرائیل، کارهایی است که از سوی آمریکا و برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان جهان انجام می شود .
حجت الاسلام والمسلمین ایران عقیده با اظهار تاسف از همراهی و حمایت برخی دولت های عربی خصوصاً آل سعود از تصمیمات رییس جمهوری آمریکا تاکید کرد: امروز کمپانی های اسرائیلی تزریق کننده منابع مالی به امریکا هستند و دولت امریکا نیز برای حمایت از این رژیم غاصب ، حفظ موجودیت اسرائیل را در کنفرانس های جهانی مطرح می کند.
وی استراتژی دشمن در جنگ مذهبی را خنثی سازی جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی بیان کرد و افزود: در قبال مسئله فلسطین، نباید بی تفاوت بود چراکه قدرت آمریکایی ها با تفرقه بین مسلمانان افزایش می یابد.
به گزارش خبرنگار ایرنا نمازگزاران پس از نماز جمعه با راهپیمایی از مسیر مصلی تا میدان امام خمینی بندرانزلی و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، اسرائیل نابود است فلسطین پیروز است، ما پیروان رهبریم فدائیان حیدریم، انزجار خود از تصمیم اخیر رییس جمهوری آمریکا در به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم کودک کش صهیونیستی را اعلام و حمایت همه جانبه خویش از مردم مظلوم فلسطین را ابراز کردند.
بندر انزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
خبرنگار :رضا اکبری ** انتشاردهنده:کبیری
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.