اکبر عبدلی روز جمعه در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی نونهالان کاراته ایران در خانه کاراته آستارا به خبرنگار ایرنا افزود: در این اردو 45 کاراته کا از 17 استان کشور حضور دارند و بعد از برگزاری این اردو در دومین دوره لیگ کاراته وان ایران در استان اردبیل شرکت خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: تیم ملی نونهالان کاراته ایران از شانس خوبی برای موفقیت در مسابقات جهانی کاراته وان ایتالیا برخوردار است و این رقابت ها از 24 تا 27 آذرماه امسال به میزبانی شهر ونیز برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه تیم ملی کاراته ایران در مسابقات آسیایی عملکرد خوبی داشت، بیان کرد: سرمایه گذاری برای تیم ملی نونهالان و نوجوانان کاراته می تواند زمینه ای برای پیشرفت این رشته پرطرفدار باشد.
عبدلی ادامه داد: با توجه به المپیکی شدن کاراته، تیم ملی نونهالان پشتوانه خوبی برای تیم ملی نوجوانان است و امیدواریم با حمایت متولیان امر، روزهای درخشان برای کاراته ایران رقم بخورد.
اردوی تیم ملی نونهالان کاراته ایران از 15 تا 18 شهریورماه جاری در شهرستان آستارا برگزار می شود.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است و سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی آن فعالیت می کنند.
7105 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.