به گزارش خبرنگار ایرنا ، مجمع انتخاباتی هیات شمشیربازی استان اردبیل روز چهارشنبه با حضور اعضای مجمع و در غیاب مسئولان فدارسیون در سالن کنفرانس ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار شد.
رئیس هیات شمشیربازی استان اردبیل گفت: در سال های اخیر شمشیر بازی استان رشد قابل توجهی داشته است و رتبه استان در بین 24 هیات کشور از 21 به سوم ارتقا یافته است.
هادی صباغی افزود: بر اساس ارزیابی های اداره کل ورزش و جوانان در بین هیات های ورزشی استان نیز هیات شمشیر بازی در سال های اخیر جزو سه هیات برتر ورزشی بوده است.
وی با اشاره به اینکه چندین سال متوالی است که تعداد شمشیربازان دعوت شده استان به اردوی تیم ملی سیر صعودی نسبت به قبل داشته است، بیان کرد: امسال 44 مورد شمشیر بازان استان از سوی فدراسیون به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.
وی با بیان اینکه امسال در تمامی اسلحه ها، ورزشکاران استان موفق به کسب مدال شده اند، اظهار کرد: امسال در مسابقات کشوری شمشیربازان استان موفق به کسب 22 مدال رنگارنگ شدند.
صباغی گفت: با اینکه شمشیربازان استان بیشتر در سنین نوجوانان و جوانان فعال هستند اما در مسابقات لیگ برتر کشور حضور دارند و همه اعضای تیم استان نیز افراد بومی هستند.
رئیس هیات شمشیر بازی استان اردبیل استعدادیابی را از اولویت های هیات شمشیر بازی عنوان کرد و افزود: در این رابطه با آموزش و پرورش ارتباط مستمر و تنکاتنگ داریم و تفاهم نامه همکاری نیز در این زمینه به امضاء رسیده است.
وی تلاش برای میزبانی مسابقات کشوری و میزبانی اردوهای تیم ملی شمشیربازی را از دیگر اولویت های هیات شمشیربازی استان برشمرد.
صباغی حضور بخش خصوصی در هیات رئیسه جدید استان، راه اندازی هیات شمشیربازی شهرستان نمین، احداث خانه شمشیربازی در شهرهای استان، برگزاری منظم مسابقات و لیگ استان و حضور در تمام مسابقات کشوری را از جمله دیگر اولویت های هیات شمشیربازی استان عنوان کرد.
در این مجمع انتخاباتی که تنها یک کاندیدا داشت هادی صباغی با کسب 15 رای از مجموع 16 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیات شمشیربازی استان اردبیل انتخاب شد.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.