رئیس هیئت اسکی استان اردبیل گفت: با تائید نماینده فدراسیون جهانی اسکی ما در پیست اسکی فندقلو شهریور ماه میزبان مسابقات بین‌المللی اسکی روی چمن خواهیم بود.  
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، خرم‌دوست در جریان بازدید از اردوی تیم ملی اسکی بانوان کشور در فندقلو اظهار کرد: 26 تیرماه نماینده فدراسیون جهانی با حضور در پیست فندقلو نسبت به تائید این پیست اقدام کرده و تا موعد مقرر فرصت داریم تا معایب این پیست را که در بازدید اخیر رئیس فدراسیون مورد توجه قرار گرفت رفع و رجوع کنیم.
وی خاطرنشان کرد: با تاکید نماینده فدراسیون جهانی اسکی در شهریورماه سالجاری و با حضور 16 کشور مسابقات بین‌المللی اسکی روی چمن برگزار خواهد شد که ما تلاش می‌کنیم از هر 16 کشور قدر در این رشته دعوت کنیم.
رئیس هیئت اسکی استان اردبیل با اشاره به برپایی اردوی تیم ملی اسکی بانوان کشور در فندقلو بیان کرد: این اردو که ویژه ورزشکاران زن اسکی‌باز روی چمن است تا 20 تیرماه ادامه دارد.
خرم‌دوست با بیان اینکه 70 درصد تیم ملی اسکی بانوان را اسکی‌بازان استان اردبیل تشکیل می‌دهند، گفت: از 7 نفر اردونشین تیم ملی اسکی روی چمن بانوان جمهوری اسلامی ایران 5 ورزشکار از این استان هستند.
وی ادامه داد: تیم ملی اسکی روی چمن خود را برای مسابقات جام جهانی ایتالیا که در سال 2019 برگزار خواهد شد آماده می‌کنند به طوری که پیش از این نیز اردوی تیم ملی مردان در رشته اسکی روی چمن در فندقلو برگزار شد. رئیس هیئت اسکی استان اردبیل تصریح کرد: برای اردوی تیم ملی اسکی روی چمن مردان نیز دو نفر از این استان دعوت شدند ولی در حال حاضر در تیم ملی ورزشکاری را از این استان نداریم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.