فرماندار شفت از تخصیص یک میلیارد و 330 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از شفت، محمدرضا محسنی در نشست مشترک کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و بوم گردی با اشاره به اینکه تاکنون 207 واحد بوم گردی در شفت موافقت اصولی دریافت کرده اند، گفت: با هماهنگی های انجام شده دهیاری های این شهرستان می توانند پس از تمهید مقدمات نسبت به صدور پروانه ساخت و مرمت طرح بوم گردی اقدام کنند .

فرماندار شفت با بیان اینکه بانک های عامل شهرستان در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی اهتمام و جدیت بیشتری را معمول دارند، افزود: دستگاه های اجرایی ذیربط موظف هستند آخرین وضعیت طرح های معرفی شده به بانک ها را مورد پیگیری و مشکلات موجود را در کارگروه مطرح و در صورت نیاز طرح ها را جایگزین کنند.

محسنی با اشاره به اینکه در کنار اعطای تسهیلات کم بهره اشتغال روستایی و عشایری، رونق کسب و کارهای فصلی و خرد در سطح روستاها می تواند  به افزایش درآمد کشاورزان و دامداران کمک شایانی کند، افرود : در سال جاری بالغ بر یک میلیارد و 330 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان شفت اعطا خواهد شد .

وی در ادامه با بیان اینکه پرورش گل محمدی و قالیبافی یکی از ظرفیت های بالقوه شفت است و مدیران ذیربط باید برای توسعه آن برنامه ریزی کنند، افزود : گردشگری و بوم گردی می تواند فرصت های جدید شغلی را در این شهرستان خلق کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.