به گزارش ایرنا، حمید شکری روز پنجشنبه در نشست مرکز حمایت از سرمایه گذاری مراغه افزود: باتوجه به حساس بودن ذخایر طبیعی این منطقه، تمامی طرح های گردشگری در این منطقه با درنظر گرفتن ضوابط و قوانین موجود در زمینه حفاظت از آن، تصویب و حمایت می شود.
وی ادامه داد: ظرفیت های بالای این شهرستان در بخش گردشگری، بستری مناسب و مستعد برای سرمایه گذاری در این بخش فراهم کرده و می تواند زمینه ساز رشد و توسعه اقتصادی منطقه شود.
وی اضافه کرد: حمایت از طرح های سرمایه گذاری در بخش گردشگری و حوزه سلامت به عنوان اولویت های مرکز حمایت از سرمایه گذاری مراغه مورد توجه مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی است.
وی با بیان اینکه تسهیل در سرمایه گذاری مستلزم عزم جدی مدیران است گفت: برگزاری نشست ها با حضور سرمایه گذاران در قالب کارگروه های تخصصی این مرکز، حرکتی موثر در این راستاست.
شکری افزود: در این راستا، کارگروه های مختلفی از جمله در زمینه گردشگری، صنایع و کارگروه دانش بنیان با حضور دستگاه های متولی امر ایجاد شده است.
وی با اشاره به اهمیت کارگروه دانش بنیان در مرکز سرمایه گذاری مراغه اضافه کرد: در این کارگروه تخصصی، دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی، می توانند ایده های خلاق را در قالب طرح های سرمایه گذاری و اشتغال زا به چرخه تولید وارد کنند.
به گزارش ایرنا، در این نشست 2 طرح سرمایه گذاری در بخش گردشگری و بوم گردی و نیز بسته بندی مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای تسهیل در موانع اجرای آن نیز ارائه شد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.