به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام احمدرضا احمدی روز چهارشنبه در نشستی خبری به مناسبت 12 مرداد سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره)، اظهار داشت: این شورا تفکر فراجناحی داشته و در جهت بسترسازی حضور مردم در صحنه و حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی تلاش دارد.
وی به تغییر راهبرد دشمنان نیزاشاره کرد و افزود: بدبین کردن مردم نسبت به مسوولان پاک دست، تلاش برای تغییرعقیده جوانان، ترویج زندگی بدون مبنای شرع از جمله ابرازهایی است که دشمنان بکار گرفته و باید در مقابل آن هوشیار باشیم.
وی، جنگ اقتصادی را دیگر برنامه دشمن برشمرد و گفت: برخورد قانونی قوه قضاییه با اختلال گران در حوزه اقتصادی باعث ناکامی دشمنان خواهد شد.
حجت الاسلام احمدی با یادآوری برنامه های بزرگداشت 40 سالگی انقلاب اسلامی، اظهارداشت: این برنامه ها از مهر سال جاری تا دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با فعالیت 15 کارگروه در حوزه های مختلف اجرایی می شود.
وی از خبرنگاران و رسانه های استان خواست که دستاوردهای انقلاب اسلامی همچون پایان دادن به حکومت استبدادی، اجرای مردم سالاری دینی، استقرار نظام جمهوری اسلامی، استقلال و آزادی، ایجاد امنیت و هویت ملی را بیشتر اطلاع رسانی کنند.
6204/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.