به گزارش ایرنا دورهای این هفته از مسابقات در مسافت های 1000متر برگزار شد که کورس نخست مخصوص اسب های نژاد ترکمن 16 تا 22 امتیازی بالای سه سال بود.
در این کورس 6 اسب وارد دپار شدند و اسب آرای گزل عنوان قهرمانی را کسب کرد و آی سو سرمدی و بل نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
رقابت اسب های دوخون مبتدی دو ساله با حضور 9راس اسب در کورس دوم برگزار شد که اسب دوبلین زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و لوکاس 2 و گلد وینز نیز به عناوین دوم و سوم رسیدند.
اسب دیانا قهرمان دور سوم در میان 6راس اسب تروبرد داخلی 2ساله شد، در پی او اسب های واویلا و شاو شاو به ترتیب دوم و سوم شدند.
کورس چهارم مخصوص اسب های دوخون 24 تا 32 امتیازی بالای سه سال بود که نتیجه رقابت 10 راس اسب حاضر در خط استارت، قهرمانی سای چلنج بود و ویوا بوی و اوزان نیز دوم و سوم شدند.
اسب های اوسین بولت، مشکل و تامارا به ترتیب کسب کننده مقام اول تا سوم کورس پنجم هفته چهارم مسابقات اسبدوانی تابستانه بندرترکمن در میان 7 راس اسب گروه نژاد دو خون (هندیکاپ گروه 2و 3)بالای سه سال بودند.
در آخرین دور این هفته از مسابقات 11راس اسب دوخون دو ساله 16 تا 20 امتیاز بالای سه سال رقابت کردند که آریس گلد، سردار بندر و شمبوم زوتر از سایرین از خط پایان گذشته وبه ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
در پایان 806 میلیون و 750 هزار ریال جایزه نقدی به مالکین و مربیان اسب‌های برتر تعلق گرفت.
بندرترکمن با حدود 80 هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان واقع است.
7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.