به گزارش ایرنا، این هفته از مسابقات در مسافت های 1000 ، 1200 و 1550 متر برگزار شد و در کورس اول که مخصوص اسب های ترکمن سه تا 9 ساله صفر تا 4 امتیاز بود، اسب نیتروژن بارانی به مقام قهرمانی رسید و اسب های قره بیک و جادو سنجر عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
در کورس دوم اسب های تروبرد سه ساله 24 تا 34 امتیاز رقابت کردند که در پایان اسب نجیب خان زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و عناوین دوم و سوم نیز به اسب های مجستیک و جنی وان رسید.
اسب فلاورهج برنده دور سوم هفته دوازدهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس در میان اسب های تروبرد سه تا شش ساله هندیکاپ بود و در پی او اسب های ایلوسیو و کرایس لر زودتر از سایرین از خط پایان گذشته و مقام های دوم وسوم را کسب کردند.
اسب های دوخون دو ساله مبتدی و نبرده برگزار کننده کورس چهارم این مسابقات بودند که مقام قهرمانی این کورس از آن اسب سردار بندر شد و اسب های آلتون آتا و ویودنس به ترتیب به عناوین دوم و سومی این کورس بسنده کردند.
کورس پنجم مخصوص اسب های دوخون سه ساله صفر تا شش امتیاز بود که در آن اسب های بلک حمید ، آی سیس و سکرت لاو قره سو به ترتیب اول تا سوم شدند.
در کورس ششم در میان اسب های دوخون سه ساله 8 تا 14 امتیاز نیز اسب تریتا عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و اسب های صوت شکن و سلطانه 2 به ترتیب دوم و سوم شدند.
در پایان این مسابقات مبلغ 820 میلیون و 750 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.