به گزارش ایرنا، این هفته از مسابقات در مسافت های 1000 و 1200 متر برگزار شد و در کورس اول که مخصوص اسب های ترکمن دو ساله صفر تا 6 امتیاز بود، اسب دل آرا جلیل به مقام قهرمانی رسید و اسب های یارین مهر و گلدن استار عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
در کورس دوم اسب های تروبرد دوساله مبتدی و نبرده رقابت کردند که در پایان اسب ریومیرا زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و عناوین دوم و سوم نیز به اسب های هج پرنس و اورکریستین رسید.
اسب ویمتو برنده دور سوم هفته یازدهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس در میان اسب های دوخون سه تا پنج ساله هندیکاپ بود و در پی او اسب بای بای و عالم ناب زودتر از سایرین از خط پایان گذشته و مقام های دوم وسوم را کسب کردند.
اسب های دوخون دو ساله 2 تا 6 امتیاز برگزار کننده کورس چهارم این مسابقات بودند که مقانم قهرمانی این کورس از آن اسب میراث بندر شد و اسب های معرکه وگیورگی نیز به ترتیب به عناوین دوم و سومی این کورس بسنده کردند.
کورس پنجم مخصوص اسب های دوخون دو ساله 16 تا 22 امتیاز بود که در آن اسب های ماکان، سای چلنج و شمبوم به ترتیب اول تا سوم شدند.
در کورس ششم در میان اسب های تروبرد سه ساله 8 تا 14 امتیاز نیز اسب فیوره عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و اسب های رسپک تیبل و مستر واندرفول به ترتیب دوم وسوم شدند.
در پایان این مسابقات مبلغ 819 میلیون ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.