به گزارش ایرنا، این هفته مسابقات در مسافت 1000 متر برگزار شد و در دور نخست آن که مخصوص اسب های ترکمن سه و چهار ساله صفر تا 6 امتیاز بود ، اسب کارایل عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و اسب های گل فایتر و نبرد گلستان هم دوم و سوم شدند.
در کورس دوم و در بین اسب های ترکمن سه و چهار ساله هندیکاپ اسب های قوش قانت، آی بگ و آتابیگ عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در کورس سوم که اختصاص به اسب های تروبرد سه و چهار ساله صفر تا 6 امتیاز داشت، عنوان قهرمانی به اسب ای پی ایندی رسید و اسب های مانلی 2 و عقیق لیدی نیز دوم و سوم شدند.
اسب گان وست قهرمان کورس چهارم هفته پنجم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس در میان اسب های دوخون سه و چهار ساله 2 تا 4 امتیاز شد و پس از وی، اسب های وای وای و ایل هان در رده های دوم و سوم جای گرفتند.
دور پنجم مخصوص اسب های دوخون سه و چهار ساله 8 تا 14 امتیاز بود که در آن اسب دومنیک زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسب های المینا و ایزابوی به عناوین دوم و سومی این دور بسنده کردند.
رقابت اسب های دوخون سه و چهار ساله 10 تا 14 امتیاز در دور ششم برگزار شد و اسب دازبهار مقام قهرمانی را از آن خود کرد و اسب های تهاجم و بالستیک نیز دوم و سوم شدند.
مقام نخست کورس هفتم مسابقات، در گروه اسب های دوخون سه و چهار ساله نبرده به اسب کلیپر رسید و اسب های لاچین و صفا هورس نیز دوم و سوم شدند و در دور آخر که مخصوص اسب های تروبرد سه و چهار ساله 8 تا 14 امتیاز بود، اسب های رویال کلاسیک ، نیونایس و فیوره به ترتیب اول تا سوم شدند.
در پایان این هفته از مسابقات مبلغ 875 میلیون ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.