به گزارش ایرنا این هفته از مسابقات در شش دور مختلف در مسافت های 1000 و 1600 متر برگزار شد و در دور نخست که مخصوص اسب های ترکمن سه تا پنج ساله مبتدی و نبرده بود اسب تیررئیسی عنوان قهرمانی را تصاحب کرد و در پی او اسب های کالیبر و آبتین رئیسی به ترتیب دوم و سوم شدند.
رقابت اسب های دوخون دو ساله مبتدی در دور دوم برگزار شد که باقهرمانی اسب جان بابا به پایان رسید، اسب گان رانر دوم شد و اسب جوی وان به کسب مقام سومی بسنده کرد.
اسب والا 2 قهرمان کورس سوم این هفته از مسابقات در گروه اسب های دوخون سه تا چهار ساله 2 تا 4 امتیاز شد و اسب های سویلای و شهرزاد به ترتیب به عناوین دوم و سوم دست یافتند.
مشتاقان ورزش سوارکاری در دور چهارم هفته هشتم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس شاهد رقابت اسب های دوخون سه تا هفت ساله نبرده بودند که نتیجه آن کسب عناوین اول تا سوم از سوی اسب های تری گری ، تاسارا و کاپریکس بود.
دور پنجم مخصوص اسب های دوخون سه تا چهار ساله 8 تا 12 امتیاز بود که در انتها اسب لان زا زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و در تعقیب اسب قهرمان، اسب های اوچربانو و مای ناز به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.
فرانکل، منوکید و فرسام 2 اسب هایی بودند که در آخرین دور این هفته از مسابقات در بین اسب های دوخون سه تا چهار ساله 16 تا 22 امتیاز موفق شدند به ترتیب به عناوین اول تا سوم دست یابند.
در پایان این هفته از رقابت ها مبلغ 719 میلیون و 250 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.