به گزارش ایرنا، این هفته از مسابقات با شرکت 52 راس اسب در شش دور مختلف و در مسافت های 1000، 1200 و 1550 متر برگزار شد و اسب شه راد برنده کورس نخست در گروه اسب های دوخون سه تا چهار ساله هندیکاپ شد و اسب های آرشا و مشکل مقام دوم و سوم را کسب کردند.
کورس دوم مخصوص اسب های دوخون دوساله مبتدی و نبرده بود که در پایان اسب آتام زودتر از سایرین از خط پایان گذشت، اسب کیک قانقرمه دوم شد و اسب سلوی ناز به مقام سومی این کورس بسنده کرد.
رقابت اسب های تروبرد دو ساله صفر تا چهار امتیاز در دور سوم برگزار شد که مقام قهرمانی آن به اسب هج آس رسید و در پی او اسب های مستردن و سرخان هج به ترتیب دوم و سوم شدند.
اسب شوالیه قهرمان دور چهارم هفته سیزدهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس در میان اسب های دوخون دو ساله 16 تا 22 امتیاز شد، مقام دوم این کورس به اسب اوزان رسید و اسب سای چلنج نیز در مقام سوم جای گرفت.
در کورس پنجم اسب های ترکمن سه تا هفت ساله هندیکاپ رقابت کردند که در پایان اسب های غنج اسن ، آرچین حبیب ایشان و آرگام مهر به ترتیب اول تا سوم شدند.
مشتاقات ورزش اسبدوانی در آخرین کورس این هفته از مسابقات شاهد رقابت اسب های دوخون دو ساله 2 تا 6 امتیاز بودند که در آن اسب گیورگی عنوان قهرمانی را کسب کرد و اسب های لیدی ناز و راپیدو نیز عناوین دوم و سوم این کورس را از آن خود کردند.
در پایان این هفته از مسابقات مبلغ 766 میلیون و 500هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.