به گزارش خبرنگار ایرنا ،در وزن مثبت 90 کیلوگرم محمد نصیری از پارس جنوبی (تیم ملی) در برابر میچل زممار از لبنان به برتری رسید و صاحب گردن آویز طلا شد.
همچنین در پیکارهای مرحله نیمه نهایی چهار وزن دیگر بخش ساندا، فینالیست های این اوزان به شرح‌ زیر معرفی شدند:
در وزن منهای 56 کیلوگرم آشوک کومار یاداو از هندوستان در برابر هایک گاسپاریام از ارمنستان پیروز شد و در بازی دوم زهور احمد از پاکستان مغلوب جابر نصیریان از تیم هیات ووشو گلستان خواهد رفت.
در وزن منهای 60 کیلوگرم عبدول خانویل از پاکستان به مصاف رضا سبحانی از تیم پارس جنوبی (تیم ملی ووشو) رفت و مغلوب سانداکار ایرانی شد و در دومین بازی عرفان آهنگریان از تیم هیات ووشو گلستان در برابر دبیگی سینگ از هندوستان به پیروزی رسید.
در وزن منهای 65 کیلوگرم فرود صفری از تیم پارس جنوبی به علت مصدومیت در برابر کیران سینگ از هندوستان حاضر نشد و علی محمدی از تیم هیات ووشو گلستان توانست خالد هوتاک از افغانستان را شکست دهد.
در وزن منهای 70 کیلوگرم جیوان آزویان از ارمنستان مغلوب پرادپ کومار از هندوستان شد و محسن سیفی از پارس جنوبی توانست در راند اول کارلوس لبراهیم از لبنان را شکست دهد.
برندگان این هشت مبارزه راهی فینال چهار وزن شدند و رقابت های خود را همزمان با مسابقات فینال پنج وزن دیگر که روز گذشته انجام شد، عصر دوشنبه برگزار می کنند.
همچنین رقابت های بخش تالو امروز دوشنبه در هفت فرم با حضور 26 تالوکار برگزار تا نفرات برتر مشخص شوند.
رقابت های بین المللی ووشو جام پارس از روز یکشنبه به میزبانی استان گلستان در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان آغاز و امروز به پایان می رسد.
در این رقابت ها تیم های سوئد، ارمنستان، هندوستان، افغانستان، لبنان، پاکستان، ویتنام و تیم ملی ایران (پارس جنوبی) و هیات ووشو استان گلستان حضور دارند.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.