به گزارش خبرنگار ایرنا در روز نخست این مسابقات در بخش ساندا در وزن منهای 56 کیلوگرم مای وان هوین از ویتنام با نتیجه 2 بر صفر هایک گاسپاریام از ارمنستان را شکست داد و زاهور احمد از پاکستان و امید شهریاری از تیم پارس جنوبی با هم پیکار کردند که در ادامه مبارزه شهریاری به علت مصدومیت نتوانست به کار خود ادامه دهد و حریف پاکستانی پیروز شد.
در همین وزن آشوک کومار یاداو از هندوستان استراحت داشت و در بازی آخر این وزن جابر ناصریان از گلستان به مصاف محمد اشان عزیز از افغانستان رفت که این دیدار با پیروزی سانداکار گلستانی به پایان رسید.
در وزن منهای 60 کیلوگرم پهام وان کوین از ویتنام و عبدل خانلیو از پاکستان با هم رقابت کردند که ووشوکار پاکستانی حرییف ویتنامی را شکست داد و در بازی دوم این وزن رضا سبحانی از پارس جنوبی توانست تیگرام شابویان از ارمنستان را با شکست بدرقه کند.
در دیدار سوم اسفار فدی از سوئد در برابر بیکی سینگ ازهندوستان قرار گرفت که این بازی با برتری ووشوکار هندوستانی به پایان رسید.
در آخرین پیکار این وزن عرفان آهنگریان از گلستان حریف خود معراج احمد از افغانستان را شکست داد.
در وزن منهای 65 کیلوگرم فرود صفری از پارس جنوبی به مصاف لی ‌تان آنه از ویتنام رفت که این بازی با برتری ضفری به پایان رسید و خالدهوتاک از افغانستان نیز حریف خود آرتیر میناسیان از ارمنستان را مغلوب کرد.
همچنین در این وزن علی محمدی از گلستان و آلکساندر الراسی از لبنان به مصاف هم رفتند که محمدی پیروز شد.
کیران سینگ ازهندوستان در این وزن با قرعه استراحت روبرو شد و مستقیم راهی بازی نیمه نهایی شد.
در وزن منهای 70 کیلوگرم پارسا نوری از گلستان مغلوب پرادیپ کومار از هندوستان شد، محسن سیفی از پارس جنوبی توانست محمدمرتضی هوتاک از افغانستان را شکست دهد و جیوان آزویام به همراه کارلوس ابراهیم به ترتیب از ارمنستان و لبنان بدون بازی راهی دیدار نیمه نهایی شدند.
در وزن منهای 75 کیلوگرم مائرخان پاکستانی توانست باچیر یامینه از لبنان را شکست دهد و عبدالله معروف حایدری از افغانستان در برابر آنوپ کمار از هندوستان به پیروزی رسید.
در این وزن یوسف صابری و عباس شیخی از پارس جنوبی و هیات ووشو گلستان با داشتن قرعه استراحت به نیمه نهایی صعود کردند.
در وزن منهای 80 کیلوگرم دیوید کاسومایان از ارمسنتان در برابر پراون کومار از هندوستان پیروز شد و یزدان کرمی نژاد از پارس جنوبی در برابر محمدارشاد عبدلی از افغانستان به برتری دست یافت که در این وزن محمدمهدی گرشاسبی از تیم گلستان به همراه نگویان وام نقیا از ویتنام با داشتن قرعه استراحت راهی دیدار نیمه نهایی شدند.
در وزن منهای 85 کیلوگرم هر چهار ورزشکار شرکت کننده، به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.
در وزن منهای 90 کیلوگرم راجین در سینق از هندوستان در برابر چادی نصرالله از لبنان پیروز شد و آرمان بازیاری از تیم پارس جنوبی، خالد عمر نوری از افغانستان و حسین شجاعی از تیم هیات ووشو استان گلستان استراحت داشتند و به مرحله بعدی راه یافتند.
در وزن مثبت 90 کیلوگرم از 2 ورزشکار ایرانی و لبنانی به نام های محمد نصیری از پارس جنوبی و میشائیل زمار از لبنان به علت نداشتن حریف دیگری به دور بعد صعود کردند.
تیم های هندوستان، سوئد، پاکستان، افغانستان، لبنان، ویتنام، ارمنستان، تیم ملی ایران (پارس جنوبی) و هیات ووشو گلستان در این رقابت ها حضور دارند و در دو بخش تالو و ساندا تا عصر فردا دوشنبه با هم رقابت می کنند.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.