به گزارش ایرنا رسول منعم روز چهارشنبه در آیین استقبال از خسرو مختاری قهرمان مسابقات آسیایی کونگ فو توآی اظهار کرد: این کمیته در راستای شناسایی و بررسی عملکرد نخبه های ورزش که از بخت اصلی حضور در بازی های آسیایی جاکارتا و نیز المپیک 2020 هستند، تشکیل شده و حمایت های خوبی را از قهرمانان فراملی استان همدان خواهند داشت.
وی تصریح کرد: البته در شرایطی که دستگاه ورزش پیگیر امور قهرمانان بوده اما به تنهایی نمی توانیم پاسخگوی نیاز و انتظارات قهرمانان ورزشی باشیم.
منعم افزود: تلاش داریم تا در حد توان به قهرمانان و ملی پوشان خود کمک کنیم تا بخشی از دغدغه های آنان در خصوص مسایل مالی کاهش پیدا کند اما با توجه به مشکلات مالی ورزش کشور دست ما برای حمایت های همه جانبه خالی است.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان در ادامه از درخشش 74 ورزشکار همدانی در مسابقات بین المللی خبر داد و افزود: این ورزشکاران در 20 عنوان رشته ورزشی مقام های مختلفی کسب کردند.
وی خاطرنشان کرد: در مسابقات کشوری هم 550 ورزشکار همدانی بودند که در ورزش های انفرادی برای استان افتخارآفرین شدند و همچنین تصاحب 50 مقام ورزشی در 50 عنوان رشته تیمی نیز بخشی از درخشش همدانی ها در مسابقات ملی بوده است.
دومین دوره مسابقات آسیایی کونگ فو توآی به میزبانی ایران و در شهر مشهد مقدس برگزار شد و تیم ملی ایران در 2 بخش آقایان و بانوان در جایگاه اول ایستاد.
مسابقات آسیایی کونگ فو توآی با حضور 24 کشور آسیایی برگزار شد و 10 ملی پوش از کشورمان در این رقابت ها شرکت داشتند.
در این رقابتها خسرو مختاری کونگ فو کار ملی پوش همدانی در وزن های نیمه آزاد و در وزن منهای 78 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.