سید صادق شیرنگی روز یکشنبه به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهارکرد: پس از رای مثبت مردم به تثبیت جمهوری اسلامی ایران در فروردین سال 58، روند محرومیت زدایی و توسعه همگون در کشور شکل واقعی به خود گرفت.
وی اضافه کرد: هرچند روند خدمت‌رسانی به مردم به سبب جنگ تحمیلی و مشکلاتی که دیگر کشورها برای ملت ما ایجاد کردند در مقطعی به کندی استمرار یافت، ولی هیچ گاه متوقف نشد.
شیرنگی افزود: امروز با افتخار شاهد آن هستیم که وضعیت روستاها در دورترین مناطق نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده و مردم آن از امکانات اولیه رفاهی برخوردار شده اند و اقدام های عمرانی در ایجاد جاده‌های مواصلاتی و امکانات آموزشی، بهداشتی و فرهنگی در سطح روستاهای کشور همچنان ادامه دارد.
وی گفت: امروز با جرات می توان ادعا کرد که نظام جمهوری اسلامی با این حجم گسترده از خدمات رسانی الگوی کاملی برای سایر کشورهای اسلامی است و رسالت خود را در خدمت به مردم به درستی و با موفقیت به انجام رساند.
به گفته وی؛ استقرار نظام جمهوری اسلامی فصل جدیدی را در حوزه توسعه همه جانبه و خدمت رسانی در تاریخ ایران بازکرد به طوری که مردم به صاحبان اصلی حکومت تبدیل شده و در تعیین سرنوشت کشور خود همواره مشارکت فعالانه دارند.
بندرترکمن با حدود 80 هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان واقع است، بیشتر ساکنان این شهرستان هموطنان ترکمن هستند.
7333/6204/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.