آخوند عبدالرحمن کر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی با تجلیل از مقام شامخ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امروز برکات توسعه خدمات همگانی در بخش های مختلف و در جای جای ایران به چشم می خورد.
وی اضافه کرد: البته افرادی که دوران ستم شاهی و رژیم منحوس پهلوی را دیده اند بهتر می توانند تلاش نظام را در محرومیت زدایی و توسعه همه جانبه کشور در بخش های مختلف درک کنند، توسعه ای که باعث شده تا امروز امکانات روستاها در شرایطی با امکانات شهر برابری کند.
آخوند کر ادامه داد: در روستاهای مرزی استان گلستان شاهد استقرار خدمات عمومی شامل برق، گاز، توسعه امکانات بهداشتی، دسترسی به تلفن و حتی اینترنت هستیم و خدا را به خاطر وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سپاسگزاریم.
وی گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم به راحتی می توانند با مسئولین و متولیان امر ارتباط برقرار کرده و مسایل و مشکلات خود را بیان کنند و آنان در حد بضاعت و توان در راستای حل مشکلات قدم بردارند.
امام جمعه اهل سنت بندرترکمن همچنین با اشاره به برخی مشکلات افزود: در تمام کشورها و مناطق جهان کمی و کاستی وجود دارد، مهم آن است که مجموعه نظام مقدس جمهوری اسلامی رویکرد حل مشکلات را دارد و این رویه مخصوص به مناطق شهر و مراکز استانها نبوده و تمام کشور را شامل می شود.
آخوند کر ابراز امیدواری کرد که باتوجه به توصیه های مقام معظم رهبری به مسئولین امسال شاهد عزم جدی تر خدمتگزاران در خدمت رسانی به مردم باشیم.
بندرترکمن با حدود 80 هزار نفر جمعیت در غرب گلستان واقع است و غالب بافت جمعیتی آن را را ترکمن های اهل سنت تشکیل می دهند.
7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.