به گزارش خبرنگار ایرنا ، اسدالله قره خانی روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی وزیر ورزش و جوانان با هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد گلستان در گرگان اظهار کرد: جبران این کمبود سرانه و تامین شدن زیرساخت های انجام ورزش در گلستان ضروری است.
وی بیان کرد: استان امکان رفع این مشکل را با توجه به کمبود بودجه و امکانات کنونی ندارد و باید با اعتبارات ملی برای افزایش سرانه ورزشی استان گام برداشت.
این نماینده گلستان در مجلس افزود: نبود صنایع مادر و بزرگ و حمایت کننده، روند ساخت پروژه های ورزشی را طولانی می کند که باید با استفاده از بودجه هایی مانند عوارض نوشابه های گازدار و سیگار، بودجه مورد نیاز این بخش تامین شود.
وی ادامه داد: کمبود این زیرساخت ها، یکی ازعوامل کم بودن تعداد ورزشکاران حرفه ای گلستان است که امیدواریم با رفع محرومیت ها و کمبودها ، بر تعداد ورزشکاران و مدال آوران استان اضافه شود.
نماینده مردم علی آباد و بخشکمالان در مجلس گفت: نبود حامی مالی روزهای سختی را برای هیات ها و تیم های ورزشی گلستان رقم زده که امیدواریم با حمایت بیشتر وزارت ورزش و تامین بودجه و اعتبارات مورد نیاز، شاهد رونق بیشتر ورزش در استان مملو از استعداد گلستان باشیم.
به گزارش ایرنا مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در سفری یک روزه صبح پنجشنبه وارد گرگان شد .
علاوه بر شرکت در نشست هیات های ورزشی گلستان، سلطانی فر عصر امروز ازکورس اسبدوانی گنبدکاووس دیدن خواهد کرد.
3091/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.