به گزارش شامگاه خبرنگار ایرنا، محمد حسین مقیمی در مراسم تجلیل از آینده سازان ورزش تهران که در سالن شهید قندی باشگاه پیام وزارت ارتباطات برگزار شد افزود: تهران با حدود 17 درصد از جمعیت کشور(14 میلیون نفر) می بایست توجه بیشتری در بخش های مختلف آموزشی و ورزشی به آن شود.
وی ادامه داد: یکی از توقعات مردم از مجموعه دولت و وزارت ورزش ، توجه به مباحثی از جمله ورزش بوده که می تواند نشاط، پویایی، شادابی و انگیزه را برای مردم به ارمغان آورد.
استاندار تهران اظهار کرد : درحال علاقه مندان زیادی به ورزش همگانی در سطح استان وجود دارد که در این راستا می توانیم خدمات خوبی را برای ورزشکاران ایجاد کنیم.
مراسم تجلیل از آینده سازان ورزش تهران شامگاه چهارشنبه با حضور حمید رضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس،علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی ، محمد رضا داورزنی و عبدالحمید احمدی معاونات وزیر ورزش و جوانان و سلمان خدادادی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برگزار و هیات ها، ادارات و 18 ورزشکار منتخب استان تهران مورد تجلیل قرار گرفتند.
گفتنی است مسابقات آینده سازان با شرکت 7 هزار 800 ورزشکار دختر و پسر نوجوان از مرداد تا اسفند ماه سالجاری در سطح 4 منطقه استان برگزار شد که در نهایت حوزه های شمال شرق, جنوب غرب و شمال غرب جایگاه اول تا سوم را در کسب مدال به خود اختصاص دادند.
تهرام/7247 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.