آنان درتماس تلفنی با خبرنگار ایرنا گفتند: که آب برخی محله های این شهر از حوالی ساعت 23 شب گذشته قطع بوده و هنوز برقرار نشده است.
صدیقه مصدقی یک خانم خانه دار در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: آب شرب خیابان الغدیر (کمربندی قدیم) با گذشت افزون بر 13 ساعت هنوز وصل نشده و این مساله مشکلاتی زیادی را برای خانواده بویژه کسانی که بچه خودسال و یا افراد مسن دارند، ایجاد کرده است.
وی که مدعی بود در این زمینه از قبل اطلاع رسانی نشده است تا خانواده ها اقدام به ذخیره سازی آب کنند، افزود: در پی تماس های مکرر با اداره آب شهر، آنها حوالی ساعت 10 امروز پنجشنبه اعلام کردند که آب وصل شده است و این درحالی بوده که هنوز (حدود ساعت 14) محله ما آب شرب ندارد.
در این پیوند مسئول بهره برداری اداره آب و فاضلاب شهری علی آبادکتول گفت: در خصوص قطع آب از سه روز قبل از طریق رسانه ها و شبکه های خبری اطلاع رسانی شده است.
داود سوخته سرائی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این پیوند از رسانه ملی و شبکه گلستان اطلاعیه قطع آب به صورت زیرنویس به اطلاع مردم رسیده است.
وی؛ قطع آب را شامل بخش هایی از شهر و از ابتدای ورودی شرقی شهرعلی آباد تا پمپ بنزین (مرکزشهر) بیان کرد و گفت: این اقدام در راستای نصب برخی تجهیزات شبکه انجام شد.
معاون بهره برداری آبفا علی آبادکتول افزود: برای نصب این دستگاه و تجهیزات نیازمند قطع آب بخشی از شهر و تخلیه آب کل شبکه بودیم ،اما از حدود سه ساعت قبل این مشکل رفع و هم اینک آب بخش هایی از این مناطق برقرار شده است.
وی تصریح کرد: آب بخش هایی از جنوب شهر هنوز قطع است که ماموران در حال انجام اقدامات لازم بوده و تا سه ساعت دیگر آب تمام مناطق برقرار می شود.
علی آبادکتول از توابع استان گلستان بوده و در 35 کیلومتری شرق گرگان واقع است.
3014 1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.