یکی از شهروندان شهرک فرهنگیان بندر دیر در تماس با دفتر ایرنا ضمن اظهار نارضایتی از قطع مکرر آب آشامیدنی در این منطقه خواستار رفع مشکلات در این شهر شد.
شاپور انتظامی گفت: در چند روز گذشته آب آشامیدنی به طور مکرر در شبانه‌روز قطع می‌شود و کار روز‌مره ما را با مشکل روبرو کرده است.
وی افزود: با شروع سال تحصیلی و نیاز مبرم مردم به آب، قطع آب در ساعاتی از روز و بویژه در موقع پخت و پز و انجام دیگر کارهای منزل اتفاق می‌افتد که این امر باعث مشکل در کار می‌شود.
انظتامی اضافه کرد: بارها به اداره امور آب و فاضلاب شهرستان مراجعه و یا تماس گرفته یم، ولی تاکنون مشکلات آب در این منطقه به قوه خود باقی است.
یکی دیگر از شهروندان دیری گفت: قطعی آب شهر در یک شبانه‌روز برای شهروندان زمان زیادی است و مردم برای تهیه آب سرگردان می‌شوند.
علی مرادی افزود: قطع آب در این منطقه کار شست و شو را برای خانواده ها با مشکل روبرو کرده است.
وی گفت: آب در این منطقه از صبح تا شب قطع شده و مردم برای تهیه آن به مراکز فروش آب مراجعه می کنند و آن هم یک بشکه 20 لیتری باید 10هزار ریال خریداری کنند.
فرماندار دیر ضمن تایید وجود مشکل کم آبی در برخی از محلات شهر دیر گفت: به دلیل خالی بودن مخزن ذخیره آب در روستای لمبدان برخی از محلات با مشکل کمبود آب روبرو شدند.
حمزه اعتماد، وجود مخزن ذخبره آب در منازل را ضروری دانست و افزود: در نشست با مسئولان اداره آب شهری تصمیم گرفتیم که از امروز(شنبه) آب بصورت نوبت بندی و با اطلاع رسانی دقیق به مردم اجرا شود.
وی گفت: همه مردم باید در مدیریت مصرف صحیح آب همکاری کنند و مشکل مردم شهرک فرهنگیان، فاز 2، فاز3، محله شهید صدوقی و بسیجیان ناشی از کم آبی است که برای حل این مشکل برنامه ریزی شده است.
فرمانداردیر در ارتباط با مخزن 10 هزار متر مکعب ذخیره آب شهر دیر اظهارداشت: عملیات اجرایی این طرح ادامه دارد و برای خرید لوله های خروجی آن اعتبار خوبی امسال در نظر گرفته ایم و با انجام این کار مشکل کم آبی در این شهر بطور کامل برطرف خواهد شد.
خبرنگار ایرنا با وجود تماس های مکرر تلفنی موفق به برقراری ارتباط با رئیس اداره آب و فاضلاب شهری شهرستان دیر برای اظهار نظر در ارتباط با مشکل قطعی آب نشد.
شهرستان دیر با 64 هزار نفر جمعیت در 200 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.
7207/6043**
خبرنگار: عباس بحرانی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.