به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، حسن صادقلو ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های آب و فاضلاب روستایی شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: امروز پروژه‌هایی از مجتمع آبرسانی نوار مرزی گنبدکاووس که پروژه مهم و حساس است، کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

استاندار گلستان افزود: این پروژه تاثیر بسزایی در منطقه شمال گنبدکاووس خواهد داشت و بیش از 84 روستای گنبدکاووس تامین آب می‌شود. در زمینه آبرسانی تاکنون پیشرفت 70 درصدی داشتیم و امید داریم با خیز و جهش بتوانیم به میزان 100 درصدی برسیم.

وی اظهار کرد: یکی از دغدغه ما مباحث گوناگون آب چه در زمینه آبرسانی چه سدها و یا الگو کشت در جهت صرفه‌جویی است و در آینده بتوانیم در راستا توسعه در این زمینه قدم‌هایی برداریم. سرانه آب استان از کشور پایین‌تر است در حال حاضر سرانه کشور یک‌هزار مترمکعب است، در صورتی که در استان گلستان یک‌هزار و 460 مترمکعب است.

استاندار گلستان افزود: در دوره خدمت این دولت  8 هزار و 303 پروژه کلنگ‌زنی و افتتاح شد که از این تعداد 595 پروژه کلنگ‌زنی با پیشرفت فیزیکی 20 تا 80 درصد با اعتبار 3 هزار و 500 میلیارد تومان انجام شده است. از این اعتبار 524 میلیارد تومان مربوط به شهرستان گنبدکاووس است و تحفه ناچیزی برای مردم منطقه بوده و می‌دانیم حق شما بیش از این است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619827
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.