به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشگین‌شهر، علی‌ رحیمی‌زاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مشگین‌شهر اظهار کرد: با صبوری ارزشمند مردم و تلاش  شبانه‌روزی  مسئولان و کارکنان آب و فاضلاب شهری و امور آب، جریان آب شرب در شبکه آبرسانی مشگین‌شهر برقرار شد.

وی با تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف آب توسط شهروندان مشگین‌شهری بیان کرد: تا عادی شدن وضعیت، صرفه‌جویی در مصرف آب آشامیدنی در مشگین‌شهر ضروری بوده و انتظار می‌رود شهروندان در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند تا بتوانیم تمامی مشکلات در این زمینه را برطرف کنیم.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: از روز گذشته تلاش شبانه‌روزی بر برقراری هر چه زودتر آب شرب مشگین‌شهر بوده اما جاری شدن سیلابها به دنبال بارش باران و ذوب شدن برف سبب کندی اقدامات در این زمینه شده بود که با تلاشها و جدیت در این حوزه توسط مسئولان مربوطه توانستیم قطعی آب در منطقه را برطرف کنیم.

رحیمی‌زاد بیان کرد: ذوب شدن برفهای دامنه سبلان بر اثر تندباد 130 کیلوکتر بر ساعتی و جاری شدن سیلاب سبب غلظت و گل و لای موجود در آب رودخانه خیاوچای شده و مشکلاتی در تصفیه‌خانه مشگین‌شهر به وجود آورده بود که به دنبال این امر آب ظرب بیش از 50 درصد از اهالی مشگین‌شهر قطع شده بود.

وی افزود: به دنبال این امر و از ساعات اولیه وقوع سیلاب اقدامات در راستای برقراری و وصل آب شرب آغاز شده و تمامی نیروهای مربوطه بسیج شده بودند تا مشکلات را برطرف کنند که امروز توانستیم این امر را محقق سازیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 618167
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.