علی رحیمی‌زاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: وقوع سیلاب روز جمعه که سبب قطعی آب شرب ساکنان مشگین‌شهر شده بود با تلاشها و اقدامات شبانه‌روزی انجام شده در حال حاضر اغلب مشکلات در این حوزه رفع شده و آب شرب بیش از 80 درصد از ساکنان برقرار شده است.

وی افزود: پیش‌بینی ما این بوده که مشکل آب شرب در این منطقه تا صبح امروز برطرف شده و بتوانیم آب تمامی مشترکان را وصل کنیم اما بر اثر بارش باران، ذوب برفها و جاری شدن سیلهای بعد از آن روند عملیات برای رفع مشکل آب شرب در منطقه به کندی پیش می‌رود و در حال حاضر آب شرب 20 درصد از اهالی منطقه همچنان قطع است.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به تشکیل جلسه ستاد بحران در روز گذشته با حضور معاون وزیر نیرو بیان کرد: در این جلسه آخرین وضعیت بحران سیل در شهرستان مشگین‌شهر بررسی و تمهیدات و راهکارهای لازم برای رفع این بحران در منطقه اتخاذ شد تا بتوانیم هر چه سریع‌تر مشکل اساسی را که قطعی آب شرب اهالی بوده رابرطرف کنیم.

رحیمی‌زاد تصریح کرد: در حال حاضر اقدامات در راستای رفع مشکل قطعی آب در شهرستان با جدیت ادامه داشته و تلاش می‌کنیم با بسیج تمامی نیروهای مربوطه که از ابتدای سیلاب در آماده‌باش بوده‌اند مشکلات موجود در این بخش را هر چه سریع‌تر رفع کنیم.

وی با اشاره به وارد شدن خسارات بر اثر تندباد و سیلاب در بخشهای دیگر شهرستان گفت: طوفان 135 کیلومتری در مشگین‌شهر علاوه بر ذوب برف کوهستان سبلان و طغیان خیاوچایی و گل آلود شدن آن و در نتیجه قطعی آب در منطقه سبب خسارت بر تاسیسات شهری، باغات و برخی بخشهای دیگر نیز شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 617914
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.