غلامرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه از انجام هشت عملیات امداد آبگرفتگی در شب گذشته توسط آتش‌نشانان کرمانشاه خبرداد و اظهار داشت: همه این هشت مورد عملیات در رابطه با آبگرفتگی معابر عمومی بوده و تاکنون در رابطه با آبگرفتگی منازل مسکونی موردی به ما گزارش نشده است.

سرپرست آتش نشانی کرمانشاه با اشاره به اینکه در پی بارشهای شب گذشته تاکنون بخشهایی از مناطق شهر کرمانشاه دچار آبگرفتگی شدید شد گفت: برای خدمت‌رسانی به مردم 30 دستگاه خودرو برای امدادرسانی به شهروندان به‌کار گرفته شد.

رضایی افزود: در پی آبگرفتگی معابر نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی به محلات مختلف اعزام و به شهروندان گرفتار در این مناطق امدادرسانی کردند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی کرمانشاه به‌منظور رفع مشکلات احتمالی ناشی از بارش باران در مناطق مختلف شهر از جمله شریعتی، جعفرآباد و جلیلی که امکان آبگرفتگی منازل وجود دارد در آماده‌باش هستند و در صورت تداوم بارشها نیروهای بیشتری در مکانهای مختلف شهر مستقر خواهند شد.

رضایی با اشاره به آمادگی کامل همه ایستگاه‌های آتش‌نشانی عنوان کرد: خودروهای کف‌کش و سایز تجهیزات در سایتها نیز مجهز و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.

انتهای پیام /

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 617900
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.