علیرضا احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: در پی بارش‌های شدید باران که از روز گذشته تاکنون ادامه دارد جلسه مدیریت بحران در حوزه شهرداری برگزار و 1200 نفر از نیروهای​ خدمات شهری برای آمادگی در برابر وقوع رخدادهای احتمالی فراخوانده شدند.

مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه این نیروها در قالب دو گروه شیفت شب و روز مشغول خدمات‌رسانی به شهروندان هستند گفت: در صورت وقوع حوادث یا آبگرفتگی‌های احتمالی بیش از 20 دستگاه آتش‌نشانی، 100 دستگاه موتور پمپ، چهار دستگاه لجن‌کش و نیروهای انسانی آماده خدمت‌رسانی هستند.

احمدی با اشاره به اینکه برخی از لوله‌کشی‌ها​یی که توسط آبفا انجام شده مناسب نیست افزود: در انتهای برخی از این لوله‌ها به‌دلیل سایز کوچک و عدم احتساب آب جاری از پشت‌بامها و حیاط منازل به سمت این مبادی خروجی مشکلات وجود دارد که سبب آبگرفتگی‌های شدید در معابر و بازگشت فاضلاب به داخل منازل می‌شود که این موضوع در مناطق چوب فروشها و دیزل‌آباد وجود دارد.

وی با بیان اینکه در شرق شهر کرمانشاه به‌دلیل وجود آبشوران که جمع‌کننده آبهای سطحی به سمت رودخانه قره‌سو است چندان شاهد آبگرفتگی معابر نیستیم بیان کرد: اما در غرب شهر به‌دلیل عدم وجود این قابلیت، آبگرفتگی‌های وسیعی به چشم می‌خورد که امید داریم در طرحهای مطالعاتی آینده برای این مشکل چاره‌اندیشی شود.

احمدی با اشاره به اینکه شهروندان در صورت بروز مشکل می‌توانند با تلفن گویای 137 تماس بگیرند و مشکلات خود را با شهرداری در میان بگذارند گفت: پس از تماس شهروندان نیروهای خدمات شهری به سرعت در محل حوادث حاضر و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

انتهای پیام /

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 617715
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.