به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلخال، علی علایی ظهر امروز در  جمع خبرنگاران در خلخال اظهار کرد: با برنامه‌ریزیهای انجام یافته در حال حاضر ساماندهی آرامستان خلخال با هدف همسطح کردن و یکسان‌سازی ارتفاع مزارها در دستور کار قرار داده شده است و امیدواریم بتوانیم از این طریق رضایت همه‌جانبه مردم را به دست آوریم.

وی با اشاره به این‌که در این زمینه انتظار کارشکنی از سوی مردم نداریم، افزود: امیدواریم این موضوع مورد توجه همشهریان نیز واقع شود، چرا که اهمیت همسطح‌سازی در آرامستانهای اردبیل به طور کامل مشخص شده و نیاز است مردم نیز اهمیت مسئله را درک کنند تا بتوانیم از این طریق به تمامی اهداف مورد نظر دست یابیم.

شهردار خلخال گفت: از همشهریان انتظار داریم که در برابر این موضوع مقاومت نکنند و اجرای این طرح را ارائه خدمات به خود بدانند، چرا که با ما با ادای احترام به اهالی قبور این شهرستان از هیچ تلاشی برای انجام وظایف عمومی و اجتماعی دریغ نخواهیم کرد و در این زمینه قول مساعد می‌دهیم که این آرامستان در شان مردم خلخال ساماندهی خواهد شد.

علایی بیان کرد: اگر بتوانیم در اجرای این پروژه مشارکت و همکاری همه‌جانبه همشهریان و مسئولین مربوطه را داشته‌ باشیم، به طور حتم با جلب رضایت مردم و اجرای موفق و سریعتر پروژه شاهد ساماندهی آرامستان خواهیم بود و  درگذشتگان جدید نیز برنامه‌ریزی ساماندهی طرح شهرداری دفن خواهند شد و شهرداری هیچ  عمل غیرقانونی در این زمینه مرتکب نشده است.

وی تصریح کرد: با توجه به این‌که اهمیت به ساماندهی آرامستانها همانند ساماندهی فضاهای سبز شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، بنابراین امیدواریم در این زمینه با برطرف شدن موانع و مشکلات موجود بتوانیم انجام پروژه را با جدیت آغاز کرده و به تمامی اهداف مورد نظر در این زمینه دست یابیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 617281
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.