به گزارش خبرنگار ایرنا رنگارنگی لباس شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن آق قلا نشان از آن داشته که همه اقوام ساکن این شهرستان همدل و متحد ،و دست در دست یکدیگر در روز 22 بهمن ماه در دفاع از آرمان های امام راحل، انقلاب اسلامی و در تبعیت از ولایت فقیه به خیابان آمده اند.
میدان مختومقلی فراغی آق قلا محل تجمع مردم برای آغاز راهپیمایی شاهد حضور پیر و جوان، زن و مرد، کوچک و بزرگی بود که هر لحظه بر تعدادشان افزوده می شد.
با آغاز راهپیمایی طنین فریادهای الله اکبر مردم این شهرستان به آسمان بلند شد.
مردم آق قلا با حضوری پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند که هر فشار، تحریم و سختی که از سوی استکبار علیه مردم این مرز و بوم صورت گیرد، بر مقاومت ملت آگاه ایران افزوده و آنان همواره پیرو ولایت فقیه بوده و از کشور خود صیانت می کنند.
در پایان این راهپیمایی و با تجمع شرکت کنندگان در میدان قدس این شهر بیانیه ای در حمایت از نظام، رهبری، دولت و محکوم کردن توطئه های استکبار جهانی قرائت و مردم با گلبانگ تکبیر از آن حمایت کردند.
امانگلدی ضمیر فرماندار ، سرهنگ زائری فرمانده انتظامی شهرستان ، حاج آخوند رهبر به همراه جمعی از مسئولان و روحانیون شیعه و سنی مردم را در این راهپیمایی همراهی کردند.
آق قلا در 15 کیلومتری شمال گرگان واقع است.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.