آیت الله سید محمد شاهچراغی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود : مردم ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی می زنند.
وی با تاکید بر این که یوم‌الله بیست و دوم بهمن ماه سرآغاز حکومت صالحان و روز تجلی افتخار، عزت، اقتدار و خودباوری ملت بزرگ ایران است، اظهارداشت: امروز شاهدیم که شجره طیبه انقلاب اسلامی در پرتو رشادت های مردم همیشه در صحنه و رهبر انقلاب همچون درختی تنومند به ثمر نشسته و آحاد جامعه در مسیر انقلاب و آرمان‌های الهی، همچنان بالنده و پرصلابت و پابرجا ایستاده است.
شاهچراغی اضافه کرد: بی‌تردید مردم انقلابی، شهید پرور و ولایت مدار استان سمنان، همگام و همصدا، با مردم غیور ایران اسلامی، با حضور در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و ولی امر مسلمانان، رهبرانقلاب و خلق حماسه ای دیگر موجب شادی دوستان انقلاب و یاس و ناامیدی دشمنان و مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی شده و پاسخ کوبنده ای به ادعاهای بدخواهان به سرکردگی آمریکا رژیم صهیونیستی خواهند داد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: از مردم متدین و آگاه استان دعوت می کنم ،همگام با دیگر نقاط ایران اسلامی در روز 22 بهمن به صحنه آمده و ضمن تجدید میثاق مجدد با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر و منویات رهبر انقلاب، برگ زرین دیگری در کارنامه سراسر درخشان خود به ثبت رسانند.
راهپیمایی 22 بهمن امسال صبح روز یکشنبه فردا در 45 نقطه از استان سمنان برگزار می شود.
به گزارش ایرنا ، در دهه فجر انقلاب اسلامی 461 طرح عمرانی و اقتصادی با بیش از سه هزار و 127 میلیارد ریال اعتبار در استان سمنان به بهره برداری رسیده است.
6026/7339
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.