عبدالرضا دادبود شامگاه شنبه در حاشیه حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی کاپری گرگان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز گرگان به عنوان مرکز استان با وجود ظرفیت و استعدادهایی که در حوزه فرهنگی دارد، در بخش زیرساختی با مشکل اساسی مواجه است.
وی با یادآوری اینکه رفع این مشکل دغدغه مدیران شهری است، عنوان کرد: بدون شک، توجه و توسعه زیرساخت های فرهنگی زمینه های رشد شهر را فراهم خواهد کرد.
به گفته وی؛ باید از توان و ظرفیت هنرمندان در بخش های مختلف و توسعه فرهنگی استفاده شود، زیرا ترکیب مدیریت شهری با مدیریت و برنامه فرهنگی، آثار و نتایج تاثیرگذاری را به همراه خواهد داشت.
دادبود گفت: ساخت فضاهای فرهنگی یکی از نیازمندی ها است که تا حدود زیادی به کمک‌ های شهرداری نیز مرتبط است.
شهردار گرگان تاکید کرد: برنامه ‌ریزی‌ هایی با مشارکت بخش خصوصی و یا سرمایه ‌گذاری مشترک با شهرداری انجام شده تا فضای فرهنگی در مقیاس ‌های مختلف محله‌ ای، منطقه ‌ای و شهری ایجاد شود.
وی افزود: همچنین باید فضاهای فرهنگی چند منظوره ایجاد شود تا هم نیاز به مجموعه های فرهنگی را برطرف و هم بخشی از آن نیازمندی های اقتصادی را تامین کند.
شهردار گرگان در خصوص حمایت از تولیدکنندگان آثار هنری و فرهنگی نیز اظهار کرد: در بخش های مختلف مدیریت شهری نیاز به حمایت هنرمندان داریم تا در خصوص بسیاری از زیر ساخت ها و انتقال پیام به مخاطب و فرهنگ سازی به ما کمک کنند.
شهردار گرگان در ادامه به تماشای فیلم 'سور زیر آب' نشست.
به گزارش ایرنا سی و ششمین جشنواره فیلم فجر گرگان از 14 بهمن برای اکران 18 فیلم در بخش سودای سیمرغ و 5 فیلم در بخش کودک و نوجوان و مجموع 46 اکران در 2 سالن پردیس سینمایی کاپری آغاز شد و تا 22 بهمن ماه (امروز) اادامه دارد.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.