به گزارش ایرنا، هومن سیدی، مرجان اتفاقیان و نوید پورفرج در نوبت فوق‌العاده نمایش فیلم مغزهای کوچک یخ‌زده، این فیلم را به اتفاق مردم به تماشا نشستند. این فیلم با بازی شاگردان هومن سیدی و نابازیگران در کنار بازیگران حرفه‌ای همچون نوید محمدزاده و فرهاد اصلانی تهیه شده و تاکنون در بخش مردمی جشنواره با استقبال مخاطبان رو‌به‌رو شده است.
هومن سیدی،‌کارگردان این اثر ضمن قدردانی از ادب ومهمان‌نوازی مردم شیراز ابراز امیدواری کرد فیلمش مورد توجه سینمادوستان قرار گیرد.
مجموعه سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز علاوه‌بر مغز‌های کوچک زنگ‌زده، پویانمایی فیلشاه را در بخش کودک و نوجوان به روی پرده نقره‌ای برد. پیش از آغاز این فیلم، کودکان گروه کر هدی پروانه با حضور در لابی این مجموعه فرهنگی به اجرای سرودهای کودکانه به استقبال این انیمیشن رفتند.
هفدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز، با پنج فیلم در بخش کودک و نوجوان و 18 فیلم در بخش سودای سیمرغ ششمین روز را به پایان برد.
در مدت برپایی این جشنواره در شیراز، فیلم های 'بمب؛ یک عاشقانه' و مغزهای کوچک زنگ‌زده به دنبال استقبال تماشاگران نوبت اکران فوق العاده داشته اند.
اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی همچون حضور عوامل فیلم‌ها و برگزاری کارگاه‌های سینمایی در کنار بخش اصلی جشنواره شور بسیاری در علاقه‌مندان به هنر هفتم پدید آورده است. پس از پایتخت، شیراز تنها شهری است که با چهار سالن (بیشترین سالن های نمایش فیلم) میزبان جشنواره فیلم فجر است.
جشنواره فیلم فجر استان فارس از 13بهمن‌ماه آغاز شد و تا 22بهمن‌ماه ادامه دارد.
خبرنگار: سیده‌سمیرا متین‌نژاد ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
7375/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.