به گزارش خبرآنلاین لرستان، فرید رحمتی گفت : خوشبختانه استقبال عمومی از فیلم های سی و ششمین جشنواره ی فیلم فجر در استان ، بسیار خوب بوده و در سانس های مختلف شاهد حضور پر رنگ علاقه مندان به فیم های سینمایی در سینما استقلال خرم آباد هستیم.

وی افزود: حضور و استقبال کم نظیر دانش آموزان و کودکان و نوجوانان از فیلم های این بخش باعث شده در برخی از سانس های نوبت صبح ،ظرفیت سالن به طور کامل پر شده و در سایر نوبت های نیز صندلی های اندکی خالی بماند.

دبیر اجرایی سی و ششمین جشنواره ی فیلم فجر در لرستان تصریح کرد : در نوبت عصر نیز خوشبختانه اکثر بلیط ها به فروش رفته و استقبال بسیار خوبی از فیلم های این بخش توسط علاقه مندان به سینما ، فیلمسازان لرستانی و عمومی مردم صورت گرفته است.

رحمتی ابراز داشت: تاکنون ٢ فیلم از بخش کودک و نوجوان و ٦ فیلم از بخش اکران اول جشنواره در سینما استقلال خرم آباد به روی پرده رفته و امروز دوشنبه شانزدهم بهمن ماه نیز در نوبت صبح انیمیشن فیلشاه و در نوبت عصر سه فیلم سینمایی امیر به کارگردانی نیما اقلیما ، به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و چهار راه استنبول به کارگردانی مصطفی کیایی اکران عمومی خواهد شد.

لازم به ذکر است: سی و ششمین جشنواره ی فیلم فجر در استان لرستان و همزمان با تهران از ١٤ بهمن ماه آغاز و تا شامگاه ٢٢ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 855849
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.