به گزارش خبرنگار ایرنا در این آئین که در سالن ورزشی تختی گرگان برگزار شد، 209 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 820 میلیارد ریال در گرگان به بهره برداری رسید و یا اجرای آن آغاز شد.
به گفته فرماندار گرگان؛ از این تعداد، 156 پروژه عمرانی و 53 پروژه اقتصادی است و در مجموع 190 پروژه افتتاح و 19 طرح نیز کلنگ زنی شد.
سید عباس حسینی کل اشتغال ایجاد شده از پروژه دهه فجر مرکز استان گلستان را 99 نفر اعلام کرد و افزود: یکی از اولویت ها در اجرای طرح ها، توجه به مقوله ایجاد اشتغال است.
حسینی همچنین اظهار کرد: یکی از پروژه های قابل بهره برداری شهرستان مرکز توانبخشی ایثارگران استان است که طی سه سال 100 میلیارد ریال برای آن هزینه شد و هم اینک برای تجهیز منتظر کمک بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور هستیم.
در حاشیه این آئین در سالن ورزشی تختی گرگان نمایشگاهی با 40 غرفه از تولیدات مشاغل خانگی و دست ساخته های بانوان در خانه و کارگاه های تولیدی نیز گشایش یافت.
مشاور استاندار و مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، نشان دادن، بخش کوچکی از توانایی و دستاوردهای زنان استان است.
کلثوم غفاری افزود: زنان می توانند با کارها و تولیدات خود در منزل نقش مهمی در اقتصاد خانواده و تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال داشته باشند.
به گفته وی؛ یکی از عمده مشکلات زنان تولیدکننده و کارآفرین در استان نبود مراکز ویژه عرضه محصولات و بازار فروش است و برای رفع این مشکل نیازمند حمایت استاندار و معاونت رییس جمهوری هستیم.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.