به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی درخطبه های این هفته نمازجمعه مردم گنبدکاووس، گفت: ترامپ قصد دارد با طرح کردن مذاکره مجدد درخصوص برجام، علاوه بر برداشتن زمان معین شده بازرسی ها از مراکز هسته ای، مراکز دفاعی و موشکی ایران نیز مورد بازرسی قرار دهد.
وی افزود: سیاست های کلان جمهوری اسلامی بویژه درخصوص برجام، توسط رهبری تبیین می شود و قطعا مذاکره مجدد در این خصوص انجام نخواهد شد.
حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: دشمنان تلاش می کنند با حمایت از سه طایفه بهایی ها، منافقین و سلطنت طلب ها و انجام برخی حرکات ضد اسلامی همچون آتش زدن پرچم جمهوری اسلامی، به گمان باطل خود به انقلاب اسلامی ضربه بزند.
وی با تاکید برضرورت هوشیاری مردم در این خصوص تصریح کرد: برای خنثی شدن این سیاست دشمنان، امسال مردم ایران با روحیه انقلاب خود در گوشه کنار کشور پرچم جمهوری اسلامی را بر افراشته کنند.
امام جمعه گنبدکاووس یادآور شد: انقلاب اسلامی هویتی ایرانی اسلامی دارد و دشمنان نمی توانند این انقلاب را که مورد عنایت و امدادهای غیبی خداوند است، از مسیر اصلی خود خارج کنند.
حجت الاسلام ترابی افزود: انقلاب اسلامی با عزت و اقتدار و با سرعت در راستای تحقق اهداف ترسیم شده داخلی، منطقه ای و بین المللی خود به پیش می رود.
وی با اشاره به برخی وقایع منطقه ای در افغانستان، یمن و لبنان اضافه کرد: سیاست های دشمنان در این مناطق بویژه در یمن با شکست مواجه شده است.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.