به گزارش خبرنگار ایرنا این مسابقه در سالن ورزشی شهدای چای بویین گنبدکاووس با قضاوت وحید خراسانی و سیدمحمد مهدی موسوی بعنوان داورهای اول و دوم برگزار شد و گیم اول این بازی با برتری فاحش تیم میزبان آغاز شد.
در این گیم در مقاطعی از بازی، تیم روانکاری های گلستان اختلاف امتیاز خود با تیم میهمان را به 8 امتیاز هم رسید و در نهایت موفق شد با نتیجه 25 بر 17 برتری در این گیم را به نام خود ثبت کند.
روند بازی در گیم دوم بازی برخلاف گیم اول بود و هیات قم با ارائه یک بازی خوب و استفاده از ضربات روی تور از میزبان خود فاصله گرفت.
در اواسط این گیم بازیکنان روانکارهای گلستان موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند ولی در نهایت، این گیم با نتیجه 25 بر 22 به سود هیات قم به پایان رسید.
تیم والیبال روانکارهای گلستان برای جبران باخت خود در گیم دوم، شروعی طوفانی در آغاز گیم سوم داشت و از همان ابتدا فاصله امتیازی 6 تا 8 امتیازی از هیات قم را حفظ کرد.
هیجان بازی در این گیم بقدری زیاد بود که در دو صحنه داور مجبور شد به بازیکنان شماره 4 و 13 روانکارهای گلستان و هیات قم کارت قرمز نشان دهد و در پایان گیم، روانکارهای گلستان با نتیجه 25 بر 22 برتری را از آن خود کرد.
چهارمین گیم این بازی پایاپای و پر افت و خیز دنبال شد و در نهایت نیز این تیم میزبان بود که با نتیجه 28 بر 26 به پیروزی رسید و در مجموع با احتساب 3 بر 1 مهمان خود را با شکست بدرقه کرد.
بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، هفته چهارم مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته کشور فردا (جمعه) نیز در چهار شهر کشور برگزار می شود و تیم روانکارهای گلستان در گنبد میزبان تیم هیات اراک است.
9433/1860
خبرنگار: علی اصغر قزل سفلو ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.